Meer dan 20 jaar ervaring in sponsoring

Veel bedrijven en goede doelen gebruiken tv programma's, print magazines en evenementen om zichtbaar te zijn.
GRP TV helpt hen om het juiste programma te kiezen.
Daarna gaan we binnen de programma's uw belangen veilig stellen.
We zorgen dat er goede afspraken, voor en met u, gemaakt worden en dat die nagekomen worden. Bij uw tv-programma, uw printwerk of uw evenement blijven wij nauw betrokken om daar op toe te zien.

Hieronder vindt u de programma's waarvoor wij sponsormanager zijn.

Down to Business

Met trots presenteren we u een nieuwe live talkshow 'Down to Business' die we vanaf begin 2017 wekelijks op zondagmiddag om circa 17:00 uur brengen bij SBS6.
Down to Business is een actuele live talkshow over het nieuws, zaken doen èn entertainment.
De ondernemersgeest in Nederland wordt al eeuwenlang geroemd en dat is precies waar dit programma over gaat.
Een inspirerende blik op ondernemend Nederland met ontwapende interviews, de laatste stand van economische zaken en spannende pitches.
Maar helemáál zakelijk wordt het niet: Het programma maakt entertainment door met jongensachtige verwondering de andere kant van de gasten aan tafel te laten zien: hun drijfveer, hun lifestyle en hun kwetsbaarheid.
En er zijn ook entertainment-gasten, uit de voetbalwereld, de muziek en natuurlijk de tv-wereld.

Als het op zakendoen aankomt, is het belangrijk om te weten wat mensen drijft zonder het 'politieke' masker wat er tussen zit.
Om de eerlijkheid aan tafel te vergroten en voorspelbare gesprekken te voorkomen, krijgt presentator Paul de Romph iedere week hulp van een jongere ondernemer als sidekick.
Hij of zij zal er, door de meest onverwachte en eerlijke vragen te stellen, voor zorgen dat de gasten aan tafel hun ware gezicht laten zien.

U kunt partner worden in deze bijzondere nieuwe talkshow en op die manier onder de aandacht te komen van een groot publiek.
We maken graag een voorstel op maat om in de serie te participeren.

Off Piste logo

Hit the Road
Twee vlotte presentatoren, Sanny Verhoeven en Koerd-Jan de Bruin gaan buiten de gebaande paden kriskras door de Alpen op zoek naar bijzondere spots en actuele ins & outs
van nog weinig onbekende wintersportgebieden. Volgens een vooraf vastgestelde route vertrekken zij van verschillende startpunten in de Alpen en krijgen drie dagen
om hun meetingpoint te bereiken als climax van het programma. Dit meetingpoint is een locatie met een bijzonder verhaal en een opmerkelijke culturele tip voor de kijker; bijv. het wereldwonderen-fontijn uit 1508 in het Augustijnenklooster in Novacella. De bijzondere reis door de Alpen en de bevindingen van de twee worden spannend door elkaar gesneden met location-bumpers en vormgegeven route indicaties.
Eenmaal aangekomen op de meetingpoint delen ze even hun vreugde, indrukken en ervaringen, geïllustreerd met een compilatieclipje van beelden/foto’s die ze
onderweg hebben gemaakt en waarin alle top-info nogmaals voorbij komt. Fast-forward reis-magazine over al het moois wat wintersport te bieden heeft, maar wel ‘Off the beaten track’!
Dus onbekende bestemmingen, de mooiste hellingen, unieke bergchalets, wellness, shoppen en uitgaan, met als backdrop - het prachtige witte Alpenlandschap.
Twee routes
Kleurrijke en dynamische road-TV, ideaal voor het weekend, waarin alles draait om bijzondere ‘toevallige’ ontmoetingen met Nederlanders onderweg, het genieten
van de prachtige accommodaties en de speciale sfeer van de Alpen. Internet en sociale media worden veelvuldig gebruikt bij het zoeken en vinden van de meest
actuele hotspots, après-ski tips en het online boeken van de Romex-accommodaties onderweg. De twee presentatoren hebben goed hun research gedaan en laten de
kijker ècht een originele en onbekende kant van de Alpen zien, ieder vanuit zijn eigen perspectief - hij legt de nadruk op sport en activiteiten, zij op shoppen, schoonheid en wellness.
In deze mix is het programma boeiend voor iedereen.
Reeds 3 seizoenen prachtige winter TV.
Webadres: https://www.youtube.com/watch?v=b0InBHeFsgc

Spectaculaire promo Off Piste: https://www.youtube.com/watch?v=zXP4anzhfYM&index=5&list=PLW6kkEGAX1ecv7...

Samenwerken logo

Samenwerking met GRPTV

ABN AMRO, SNSBank, Delta Lloyd, Allaboutwine, Romex, Provincie Limburg, Thermae 2000. Secret Flirt, Société Générale, Commerzbank, Spark Energy,, Vacanceselect, Universal Marine, Samsung Electronics, T-Mobile, Regus, ExxonMobile, Vision Clinics, Xerox, Harriet Verkoelen.nl, Focus Conferences, Nederland Schoon, Fonds Slachtofferhulp, Mazars, Media Markt, Hoogvliet Supermarkten, Park Plaza Hotels, Vialle, BCD Holding, Corendon, Silverjet Vakanties, Prescan, Binck Bank, DFDS Seaways, Effectenbank Stroeve, Atradius, Barclays, Mazars, Cordares, Wall Buitenreclame, Vesteda, Brunel, Gispen Kantoormeubelen, Antaurus, KPN, American Hotel, Holland Immo Group, Horatio, Baarsma Wine Group, Citi Bank, Verbunt Wijnkopers, Dr. Obagi, Singapore Airlines, Holland Casino, Jan Linders Supermarkten, Interpolis, Lundbeck, Drimpy, Menarini Pharmaceuticals, Norgine. Samenwerkende VVV's Limburg, Hilton International, Sanoma en Rabobank, Protest, Rebro,Hema, ONVZ, Carbags, TUI, Allaboutwine, Quinmo, Romex, Tieleman Keukens, SkiDôme, Volvo,