Veel bedrijven en goede doelen gebruiken tv programma's, print magazines en evenementen om zichtbaar te zijn.
GRP TV helpt hen om het juiste programma te kiezen.
Daarna gaan we binnen de programma's uw belangen veilig stellen.
We zorgen dat er goede afspraken, voor en met u, gemaakt worden en dat die nagekomen worden. Bij uw tv-programma, uw printwerk of uw evenement blijven wij nauw betrokken om daar op toe te zien.
Hieronder vindt u de programma's waarvoor wij sponsormanager zijn.

Door DIK en DUN
Door DIK en DUN is een nieuw SBS 6 TV-Programma waarbij een dik ongezond gezin een week van koelkast en levensstijl ruilt met een gezond gezin.
Ski & More Wintersportprogramma
Annika Pietersma en Jorn Vrijaldenhoven zijn terug! Ze bezoeken de beste plekken in populaire skigebieden, iedere zondagmiddag om 17:00 uur op RTL4.
In Ski&More ontdekken twee presentatoren de plekken die je absoluut gezien moet hebben en de activiteiten die je absoluut gedaan moet hebben in populaire skigebieden. Daar plaatsen ze herkenbare Ski&More-markers. Vanaf dat moment is die plek of activiteit voor alle Nederlanders herkenbaar als de moeite waard en terug te vinden op de website (social media) als een Ski&More-spot.
Promo Ski&More (of te wel Off Piste) wordt in 2018/2019
https://youtu.be/3Qnt0FcHjGQ

Ik kan er een boek over schrijven van Hesron Bon
Hesron Bon is een schrijver uit Bergen NH Hij schreef de bestseller Ik kan er een boek over schrijven.
Hesron beschrijft hierin een aantal hilarische dates die tot stand kwamen via Tinder. En passant laat Hesron zien hoe mensen Tinder gebruiken om zichzelf aan de wereld te presenteren. Saskia Noort -eveneens uit Bergen- vindt Hesrons boek een mustread.
Hesron heeft ter promotie van zijn boek al een lange tocht langs studio's uitgevers en omroepen achter de rug waarvan in de pdf enkele afbeeldingen.

Content

Horse & Country
Horse & Country TV is van origine een Engelse televisiezender. Sinds een paar jaar is H&C TV ook te zien in Ierland, Zweden, Malta en natuurlijk ook Nederland.
H&C TV is er speciaal voor liefhebbers van paarden en het buitenleven.
H&C TV is momenteel via 16 Nederlandse televisieplatforms te ontvangen.
Liefhebbers kunnen 24 uur per dag genieten van de beste internationale hippische sportwedstrijden, programma’s over topruiters en -trainers, documentaires en nog veel meer gewoon vanaf de bank in de huiskamer!
KNIPPR losse zender
Ziggo kanaal 136
CAIWAY kanaal 136
Kabelnoord kanaal 259
CAI Harderwijk kanaal 143
Kabelnet Veendam kanaal 80
Solcon kanaal 130
Kabeltex kanaal 204
Delta kanaal 121
Stipte kanaal 292
Fiber kanaal 292
T-mobile kanaal 292
Sparql kanaal 307
Online kanaal 389

RTL Breakfast Club
RTL Breakfast Club is een spraakmakend zaterdagochtendprogramma op RTL 4 waarin het goede leven centraal staat.
Bewust leven, lekker eten, cultuur snuiven, een drankje op z’n tijd, bourgondisch genieten en lekker actief bezig zijn.
Allemaal onderwerpen die in dit informatieve en vlotte programma in de breedste zin des woords voorbijkomen.
Logisch dus, dat RTL Breakfast Club semi-live wordt opgenomen bij Thermae 2000 te Valkenburg.
HET FORMAT
Tanja Jess en Patrick Martens ontvangen wekelijks bekende Nederlanders èn enkele sponsoren.
Samen bespreken ze hoe ze gezond en lekker eten, hoe ze op vakantie gaan en wat ze met hun gezin in het weekend doen,
Maar ook is er iedere week aandacht voor een goed doel.
De gesprekken in de studio worden afgewisseld met korte instarts en langere reportages.
http://rtlxl.nl/#!/gemist/rtl-breakfast-club-343828/eps_fragment

Zomer in Zeeland
Hoe vat je een leven, dat soms grappig, soms ontroerend en soms totaal verbijsterend is, samen tot 800 woorden?
‘800 Words’ is een hartverwarmende en komische dramaserie over columnist Sjors de Vries die na de dood van zijn vrouw het roer drastisch omgooit.
Met zijn tienerkinderen verhuist hij van het drukke Amsterdam naar een afgelegen kustdorp in het zuiden van Zeeland.
In Australië staat deze serie op 1 in de top 10 drama series.
Nederlandse vertaling van deze serie:
• Teksten geschreven door Elle van Rijn
• Columns van Sjors rode draad door serie
• Zeeland i.p.v. Nieuw-Zeeland
• Windsurfen i.p.v. golfsurfen
Uitzendinformatie:
• Zender SBS6
• Uitzendperiode Februari-April 2018
• Dag Maandag
• Timeslot 20.30-21.30
• Aantal afleveringen 12
• Producent IDTV
• Opnames Mei-Augustus 2017
Mogelijkheden 800 Words_:
• Billboards
• Bromo’s
• In program
• Activatiepromo’s en online exposure
• Licentie

Into the Waves op Veronica vanaf 29-10-2017 op de buis
Nieuw avontuurlijk reality-programma bij Veronica
Into the waves: negen BN’ers beleven de ultieme surftrip
Into the waves is een nieuw avontuurlijk reality-programma waarin negen bekende Nederlanders de strijd met elkaar aangaan om de beste surfer te worden. In deze afvalrace, onder leiding van presentator Kay Nambiar en Nederlands kampioen surfen Kaspar Hamminga, worden de BN’ers getest op hun surfskills zoals uithoudingsvermogen, concentratie, kracht en lef. Helemaal volgens de surf-lifestyle gaan de kandidaten back to basic tijdens een echte surftrip. Ze leven, slapen en eten met elkaar in surfbusjes en reizen langs de Europese kust om erachter te komen wie zich uiteindelijk de beste surfer mag noemen. Into the waves is vanaf 29 oktober te zien bij Veronica.
Surfende BN’ers
Maar liefst negen sportieve bekende Nederlanders gaan de uitdaging op de plank met elkaar aan: Chef’Special-zanger Joshua Nolet, model en influencer Nochtli Peralta Alvarez, tv-persoonlijkheid en dj Donny Roelvink, presentatrice en actrice Sonja Silva, zanger en presentator Tim Douwsma, actrice en model Touriya Haoud, rapper en acteur Maurits ‘Negativ’ Delchot, tv-persoonlijkheid Christina Curry en acteur Miro Kloosterman.
De roadtrip leidt hen van Zuid-Frankrijk naar het surfers paradise op het Portugese eiland Madeira. Hoe zij het ervan afbrengen in de woeste golven is vanaf eind oktober elke zondagavond te zien bij Veronica!

Eind evaluatie Off Piste 2017
Eind evaluatie Off Piste 2017 Nieuwe Seizoen start op zondag oktober 2018 om 17.00 uur
Off Piste heeft uitstekend gescoord en een prima bereik in relatie tot het zenderprofiel.
Download hier het gehele rapport. Voor vragen belt u: 06 1805 1805

Off Piste vor dem Panorama schönster Berglandschaften
Das temporeiche Reise-Magazin 'Off the beaten track' zeigt das Beste, was Wintersport zu bieten hat: Atemberaubende Reiseziele, die schönsten Pisten, einzigartige Berg-Chalets, Wellness, Shopping und Nachtleben, vor dem Panorama schönster Berglandschaften.
Ferenseher Program RTL 4
Am Samstag 17.00 Uhr

SBS Piets Weerbericht
Piet Paulusma is al ruim 15 jaar de populairste weerman van Nederland en presenteert zijn weerbericht vanuit het hele land, rond de klok van 22.50 uur en 23.20 uur bij SBS6.
Gemiddeld 1.000.000 kijkers.
In program item
SBS heeft in samenwerking met Piet Paulusma een weerbericht ontwikkeld waar u zich als adverteerder aan kan verbinden.
Piet presenteert zijn weerbericht vanaf een door de adverteerder geselecteerde locatie, en het merk, product of event van de adverteerder wordt op natuurlijke wijze onder de aandacht gebracht bij de SBS6 kijker.
Lengte item
Tussen Hart van Nederland en Shownieuws kondigt Piet in 1’00 min. aan op welke locatie hij die dag is en presenteert hij een verkort weerbericht.
Na Shownieuws presenteert Piet het weer in ca. 3’00 min. Hier is ruimte voor commerciële exposure middels 1x noemen en 1x tonen.

Geknipt voor TV
GEKNIPT VOOR TV
Een heel simpel programma. We volgen namelijk mensen die naar de kapsalon gaan. Net als in de café aan de barman, vertellen klanten vaak hun verhaal aan de kapper. We nodigen mensen uit voor een gratis beurt, bij voorkeur bij 1 kapsalon (maar kan ook meerdere locaties zijn). We kunnen zelfs naar de mensen thuis, dat is wel zo leuk. En we filmen gewoon de bijzondere verhalen. Denk aan de Bloemenstal, waar RTL-presentatoren de verhalen achter de bloemen zochten. Dit is hetzelfde, alleen dan in de kapsalon. Interessant voor bijvoorbeeld de branchevereniging en haarverzorgingsproducten.
- In eerste instantie gaan voor 10 afleveringen
- RTL 4 of SBS 6

Surprise Surprise
Surprise Surprise is een feel good SBS 6 programma met Henny Huisman en een co presentatrice.
Iedere aflevering heeft 1 miljoen kijkers.
De gasten worden in het zonnetje gezet en krijgen de verrassing van hun leven.
Een ideale gelegenheid om uw merk te activeren en te koppelen aan mooie, grappige, emotionele, spannende maar altijd oprechte verhalen van gewone mensen.
Uiteraard staat er weer een groot aantal bekende Nederlanders klaar om het Surprise Surprise team te helpen om de gasten de verrassing van hun leven te bezorgen.

Deelcember 24 Kitchen
Wij hebben een mooie fondsenwervende kans voor u, die samen is ontwikkeld met tv-zender 24 Kitchen. Zij organiseren dit jaar voor de 2e keer de crossmediale actie Deelcember. Hun gehele netwerk, dus zowel hun tv-zender als online kanalen en social staan in het teken van Deelcember. We willen mensen die het verdienen of een heftige periode hebben meegemaakt extra in het zonnetje zetten. Hiervan maken we een dagelijks tv-programma van een half uur waarin we dergelijke hoofdpersonen bezoeken en verrassen met een diner. Eén van de bekende koks van 24 Kitchen komen de mensen verrassen, vertellen hun verhaal en koken speciaal voor hen. Vanzelfsprekend zullen we hierin meerdere fondsenwervende oproepen doen om te sms’en.
Deelcember wordt gedurende 4 weken georganiseerd vanaf maandag 7 december aanstaande. 24 Kitchen wil graag met 4 goede doelen samenwerken, en kan u het volgende bieden in één week, vanzelfsprekend allemaal fondsenwervend:
- 5 afleveringen van 30 minuten die 4x herhaald worden
- 60 billboards rond de afleveringen
- 70 commercials met uw boodschap van 20 seconden
- 50 promo’s met uw boodschap van 5 seconden, gekoppeld aan de oproep
- Opname in e-nieuwsbrief van 183.000 abonnees
- Diverse vermeldingen online en social
De kosten voor zo’n totaal-pakket liggen op de € 50.000,- ex btw. De verwachting is dat deze totaalcampagne tussen de 7.500 en 10.000 sms-jes a € 3 zal opleveren qua fondsenwerving. Dit levert direct geld op, maar nog belangrijker: deze doelgroep kunt u converteren naar structurele donateurs. 24 Kitchen is een zeer vrouwelijke zender met een actieve doelgroep en zij vinden het leuk om als mediapartner te fungeren naar een aantal goede doelen!

Je Lijf Je Leven
Je Lijf Je Leven keert weer terug op zondagochtend om 11:00 uur bij RTL 4.
Het wordt dan alweer het 9e seizoen van dit succesvolle populair medisch-wetenschappelijke programma.
Cardiologe Janneke Wittekoek presenteert Je Lijf, Je Leven weer en vertelt ons alles over belangrijke medische ontwikkelingen.
Je Lijf Je Leven is het langstlopende medische tv format op de Nederlandse tv.
Van alle medische tv formats wordt alleen Je Lijf Je Leven gepresenteerd door een arts.
Je Lijf Je Leven is het best bekeken medische tv format met circa 400.000 kijkers per aflevering.
Je Lijf Je Leven is interactief (met mooie vermelding en zeer actieve website)