Deelcember op 24 Kitchen

Wij hebben een mooie fondsenwervende kans voor Goede Doelen, die samen is ontwikkeld met tv-zender 24 Kitchen. Zij organiseren dit jaar voor de 2e keer de crossmediale actie Deelcember. Hun gehele netwerk, dus zowel hun tv-zender als online kanalen en social staan in het teken van Deelcember. We willen mensen die het verdienen of een heftige periode hebben meegemaakt extra in het zonnetje zetten. Hiervan maken we een dagelijks tv-programma van een half uur waarin we dergelijke hoofdpersonen bezoeken en verrassen met een diner. Eén van de bekende koks van 24 Kitchen komt de mensen verrassen, zij vertellen hun verhaal en de tv kok kookt speciaal voor hen. Vanzelfsprekend gaan we hierin meerdere fondsenwervende oproepen doen om te sms’en.

Deelcember wordt gedurende 4 weken georganiseerd vanaf maandag 7 december aanstaande. 24 Kitchen wil graag met 4 goede doelen samenwerken, en kan u het volgende bieden in één week, vanzelfsprekend allemaal fondsenwervend:

- 5 afleveringen van 30 minuten die 4x herhaald worden
- 60 billboards rond de afleveringen
- 70 commercials met uw boodschap van 20 seconden
- 50 promo’s met uw boodschap van 5 seconden, gekoppeld aan de oproep
- Opname in e-nieuwsbrief van 183.000 abonnees
- Diverse vermeldingen online en social

De kosten voor zo’n totaal-pakket liggen op de € 50.000,- ex btw. De verwachting is dat deze totaalcampagne tussen de 7.500 en 10.000 sms-jes a € 3 zal opleveren qua fondsenwerving. Dit levert direct geld op, maar nog belangrijker: deze doelgroep kunt u converteren naar structurele donateurs. 24 Kitchen is een zeer vrouwelijke zender met een actieve doelgroep en zij vinden het leuk om als mediapartner te fungeren naar een aantal goede doelen!

We realiseren ons terdege dat de tijd kort is, maar het is een mooie kans. Wij nemen u alle productionele zorgen uit handen.